Het aftellen is begonnen!

2 april 2015 - Beek, Nederland

Morgen is voor mij een speciale dag. Na ruim een half jaar met veel plezier gewerkt te hebben bij printerfabrikant Océ in Venlo, verruil ik definitief een grafische functie voor een functie in het toerisme. Aanstaande dinsdag begint namelijk mijn avontuur als reisleider bij Thomas Cook/Neckermann.

Iedereen die bij mijn tijd bij Océ betrokken was: Dank jullie wel! Ik heb een enorm leuke tijd gehad en iedereen was even aardig en collegiaal. Waar vind je dat nog tegenwoordig?!

De vluchtinformatie is intussen binnen en ik zal dinsdag om 17:10 uur de lucht in gaan met Air Berlin vanaf Dusseldorf Airport. Twee en een half uur later zet ik voet op Mallorcaanse bodem en begint de trainingsweek. Gedurende deze week zal ik ook mijn kleding aangemeten krijgen (uiteraard volgen foto's) en krijg ik uiteindelijk te horen welke bestemming mijn thuis is voor het komende half jaar. De trainingsweek wordt pittig genoemd met dagen van 9:00 tot 19:00 uur, maar met veel gezellige Belgische collega's om me heen moet het goed komen. Op 14 april vlieg ik terug op Charleroi en normaliter vertrek ik dan een week later naar mijn (nu nog onbekende) bestemming.

Ik zal mijn best doen tijdens de trainingsweek enkele keren een update te plaatsen, maar ik kan niets beloven!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade